امروز

یکشنبه, ۶ مهر , ۱۳۹۹

  ساعت

۲۳:۰۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری همای سعادت آنلاین ،قاسمی گفت :برگردان مرکز ۲۰۲۰ نشان از سخت کوشی و جسارت کاری منابع انسانی سازمان دارد و سرمایه انسانی مخابرات منطقه لرستان بسیار ارزشمند و بسیار قوی است .

وی ضمن تشکر از زحمات کارکنان حوزه تجاری مخابرات منطقه لرستان،افزود : از پاسخگویان عزیز مرکز ۲۰۲۰ انتظار دارم در محل جدید ؛ با نگرشی نو و با انگیزه ای دو چندان پاسخگوی مردم شریف و نجیب استان های لرستان و کهکیلویه باشند .

قاسمی با بیان اینکه اپراتورهای سامانه ۲۰۲۰ منطقه لرستان به صورت ۲۴ ساعته در چهار شیفت کاری پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون به تعداد ۲۹۳ هزار تماس و به صورت میانگین روزی ۳۸۵۰ تماس پاسخ داده اند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان ، زمان صف انتظارِ مشترک با مرکز ۲۰۲۰ مخابرات را به صورت میانگین و در شرایط عادی از ده ثانیه تا سه دقیقه اعلام و ذکرکرد: زمان انتظار مشتریان برای برقراری ارتباط با اپراتورها نسبت به گذشته کاهش یافته است.

قاسمی خاطرنشان کرد: درصورت نبود مشکلات سخت افزاری و عدم نیاز به اقدامات زمان بر در خصوص رفع مشکل مشترک، مدت زمان پاسخگویی به مشتریان یک تا سه دقیقه است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان ، یادآورشد: در حال حاضر تعداد ۷۵ هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشتریان در سطح استان واگذار شده است .

انتهای پیام /

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد