آموزش لینک سازی داخلی در سئو سایت

برای حفظ شایستگی و پایداری در جستجوها، سئو کلاه سیاه توصیه نمی‌شود و بهتر است از روش‌های اخلاقی و مورد تایید موتورهای جستجو در بهینه‌سازی وب‌سایت استفاده شود. بهینه‌سازی وب سایت شامل موارد مختلفی می‌شود که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن، سئو کردن ساختار سایت است. سئو درون صفحه یا On-Page SEO، به مجموعه‌ای از فنون و بهینه‌سازی‌هایی اشاره دارد که در خود صفحات وب اعمال می‌شود تا رتبه‌بندی آن‌ها در موتورهای جستجو بهبود یابد و بهبود تجربه کاربری را ایجاد کند. این بهینه‌سازی‌ها شامل استفاده از کلمات کلیدی مناسب در عنوان‌ها، متن‌ها، و تگ‌ها، بهینه‌سازی تصاویر با استفاده از تگ‌های alt، سرعت بارگذاری صفحه، بهینه‌سازی ساختار URL، استفاده از لینک‌دهی داخلی، ایجاد نقشه‌ی سایت و… هدف اصلی این نوع از سئو، بهبود دسترسی‌پذیری و خوانایی صفحات برای موتورهای جستجو و کاربران است تا سایت به بهترین شکل ممکن در نتایج جستجو نمایش داده شود و تجربه کاربری مثبتی برای بازدیدکنندگان به ارمغان آورد.

بازاریابی جستجو به افزایش آگاهی از برند، ترافیک وب سایت و نرخ تبدیل کمک می کند. محتوایی که بارها و بارها به مخاطبان هدف ارائه شده، نمی تواند لینک سازی را در وب سایت تقویت کند. تولید محتوایی با موضوعات تکراری منجر به دریافت پیوندهای مکرر در همان بخش ها می شود.

خدمات سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، مجموعه ای از فرایندی است  که برای بهبود عملکرد و رتبه بندی وب سایت در نتایج موتورهای جستجو انجام می شود. هدف خدمات سئو، افزایش ترافیک وب سایت از طریق جذب بازدیدکنندگان هدفمند و در نهایت فروش از موتورهای جستجو است. اما تعداد سایت هایی که به سایت شما لینک می دهند تنها یک نمونه از تأثیر بک لینک ها در سئو سایت است. علاوه بر این گوگل به سن دامنه، آتوریتی، مرتبط بودن سایت ها به همدیگر، تنوع لینک ها، طول و کیفیت محتوا، انتخاب انکر تکست مناسب، مکان لینک (داخل محتوا بهتر از فوتر یا ساید بار است) و… نیز اهمیت زیادی می دهد. در ضمن برای بهبود سئوی سایت خودتان تنها به کسب یا خرید بک لینک اکتفا نکنید چون تا زمانی که تمام فاکتورها و اصول سئو را رعایت نکنید، این کار تأثیر زیادی روی بهبود سئو سایت شما نخواهد داشت.

استفاده از کیورد گپ ها یکی از استراتژی های مهم در بحث تولید محتوا است. تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. برای این سایت سفارش بک لینک از سیستم های مدیریت محتوا و افزونه های آماده استفاده نشده و برنامه نویسی و طراحی سایت توسط تیم فنی شهر محتوا انجام شده. به طور کلی لینک نوفالو برای جلوگیری از جریمه شدن در گوگل و همچنین رفع مسئولیت درباره لینک مقصد پرکاربرد و مهم است.

همچنین انکرتکست‌ها به صورتی تنظیم می‌شوند که یک پروفایل لینک سازی حدالامکان طبیعی را از نگاه گوگل داشته باشید. زمانی که لینک وبسایت شما در وبسایت دیگری ثبت شود، به لینک ساخته شده بک لینک می‌گویند. عده‌ای از وب‌مستران تصور می‌کنند که بک لینک ها دیگر ارزشمند نیستند و در رتبه‌بندی وبسایت‌ها در گوگل تاثیری ندارند اما اینگونه نیست!

بک لینک متنی را دریافت کنید

به لینک هایی که از یک سایت به وبسایت شما داده می شود بک لینک گفته می شود. حتی در موضوع لینک بیلدینگ هم این موضوع صدق می کند و شما می توانید با استفاده از خلاقیت خود روش های جدیدی را در لینک سازی خلق کنید. الگوریتم پاندا به دنبال جریمه سایت هایی است که به صورت اسپم لینک سازی می کنند می باشد و به راحتی آن ها را تشخیص می دهد. ما در این دوره به به صورت مفصل درمورد اینکه این الگوریتم چگونه شکاک می شود و به فکر جریمه شما می افتد و حتی علائم جریمه شدن سایت شما توسط گوگل را بررسی و صحبت کرده ایم. و در انتهای دوره درمورد نحوه خروج و فرار از پنالتی یا همان جریمه گوگل صحبت کرده ایم. میلیاردها لینک در سراسر وب پخش شده است و برای گوگل آسان نیست که بین بک لینک های پولی و بک لینک های طبیعی تمایز قائل شود.

می توانید Siteliner را که اگر کمتر از 250 صفحه برای مرور دارید رایگان است یا Ahrefs را امتحان کنید که همچنین راهنمای نحوه استفاده از روش ایجاد لینک خراب را با استفاده از ابزار خود منتشر کرده است. دلیل اینکه این Ultimate Guide ها بک لینک ورودی را جذب می کنند این است که به وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران کمک می کنند تا مفهومی را که ذکر می کنند ارجاع دهند. Ultimate Guide بخشی از محتوا است که به عنوان بهترین ، جامع ترین منبع در مورد یک موضوع مشخص طراحی شده است. این اطلاعات شامل اطلاعات کافی است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن لازم نیست به جای دیگری بروید. سرعت در اینجا بسیار مهم است ، زیرا اکثر این نویسندگان مطالب زیادی ارائه می دهند.

سعی کنید به سراغ سایت هایی که اعتبار دامنه آنها پایین است نروید زیرا تاثیر زیادی نخواهد داشت. سایت SEOEDU یک سایت معتبر است که اگر قصد خرید بک لینک یا خرید پکیج بک لینک این سایت را  داشته باشید به شما تضمین می دهد که این کار را با توجه به تمام اصول و قوانین فوق انجام خواهد داد. توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود. بنابراین، همواره بهتر است از راهکارهای سئو و تبلیغاتی متعارف و اصولی استفاده کنید.اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با خوشحالی پاسخگو خواهیم بود. در غیر این صورت کافیه با سفارش سئو به یک تیم سئوی حرفه ای، تمامی مراحل سئو رو برونسپاری کنید و تنها کاری که لازم هست انجام بدید، تماشای رشد رتبه سایت شما در گذر زمان هست. سئو یا همون رسیدن به صفحه اول جستجوی گوگل به همین سادگی که برخی تصور می کنند نیست.

توجه داشته باشید که ما در مرحله مشاوره کاری بر روی وب سایت شما انجام نمی دهیم فقط مشکلات و آموزش های لازم را در اختیار شما میگذاریم مشاوره و ارزیابی وب سایت معمولا یک هفته الی 10 روز به طول می انجامد. بسیاری از وب سایت ها توانستند با مشاوره سئو سایت خود ، به ابتدای صفحه جست و جو گوگل برسند. همانطور که در بالا ذکر شد، سئو زمان زیادی را می طلبد – نه فقط برای هر تاکتیک فردی، بلکه انجام تعمیر و نگهداری مداوم و ماندن در بالای به روز رسانی های گوگل. با استخدام یک ارائه‌دهنده خدمات سئوی وب‌سایت، دیگر مجبور نیستید از روش‌های متا تگ، ممیزی‌های سئو (مگر اینکه بخواهید) و به‌روزرسانی‌های گوگل را پایین بیاورید.

این پروژه در میزان کلیک از ۲.۳۶K به ۲۴.۲K و در میزان ایمپرشن از ۲۲۳K به ۴۷۸K و در میزان CTR نیز بیش از ۲ درصد رشد داشته است. کاهش رتبه میانگین در این پروژه با توجه به بقیه فاکتورها بیانگر افت رتبه نبوده و می بایست به طور دقیق، دلایل افت هر صفحه مورد بررسی قرار گرفته و رفع گردد تا بتوانیم با تولید محتوای اصولی به رفع این مشکل نیز کمک کنیم. ما در این دوره از مباحث مقدماتی، یعنی از تعریف لینکسازی و بک لینک و … شروع کرده ایم و تا سطح تخصصی یعنی تعاریف PBN و لینک سازی چندگرهی و تکنیک های مهم در این حوزه را به شما آموزش داده ایم. شما اصلا به هیچ پیش نیازی، احتیاج نداشته و با شرکت در این دوره بعد از گذشت 5 ساعت به یک متخصص لینکسازی تبدیل خواهید شد. یکی از مهمترین فاکتورهایی که گوگل در رنک دهی خود در نظر می گیرد، بحث لینک هایی است که شما از سایت های مختلف دریافت کرده اید.

می توانید به دنبال وب سایت هایی با پیوندهای خراب باشید و منابع مربوطه را در وب سایت خود پیدا کنید که ممکن است به جای آن پیشنهاد کنید. بیش از جستجو برای “تولیدکننده امضا” در هر ماه در Google انجام شده است ، و ابزار ما یک راه حل بسیار ساده و زیبا از نظر زیبایی ارائه می دهد. “ما یک فرد را از شرکت مشتری ، معمولاً بنیانگذار ، مدیر عامل یا مدیر عامل شرکت می گیریم (اگرچه در واقع می تواند هرکسی باشد) و آنها را وادار می کنیم تا نظرات و نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف در اختیار ما قرار دهند. این یک سرویس رایگان است که منابع متخصص (مانند خود شما) را با وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران که به دنبال همکاران هستند ، متصل می کند. وقتی برای تهیه کردن مطالعه به سراغ نویسنده می روید ، فراموش نکنید که چرا محتوای شما ارزش نمایش دارد. کلید بدست آوردن پیوندهای متنی یافتن چشم انداز مناسب پیوند برای دستیابی به آن است.

من به عنوان یک استراتژیست SEO که بطور خاص بر ایجاد لینک در HubSpot تمرکز دارد ، من با چالش یافتن منابع با کیفیت بالا که به سایت شما پیوند دارند ، بیگانه نیستم. برای کمک به شما در بهبود رتبه سئو شرکت خود ، این لیست از روش های خلاقانه و منحصر به فرد برای کسب بک لینک را تهیه کرده ام. البته، پیشنهاد میکنم در این متن، با موضوع بک لینک و فعالیتهای آپ بک لینک شما در بیشتر جنبه های آن به صحبت بپردازیم. بنابراین، در ادامه این متن، به بیان بیشتری درباره خدمات آپ بک لینک، اهمیت بک لینک در سئو، نحوه انتخاب بک لینک های مورد نیاز و تاثیر آن در فروش و بازاریابی میپردازیم. اگر محتوای شما بکلینک از وبسایت های دیگر دریافت کند، آن محتوا به طور طبیعی در موتورهای جست‌وجو رتبه‌ی بالاتری خواهد داشت. بک لینک های انبوه خارجی به کمک برنامه GSA SER و لینک لیست ما تحت‌عنوان GSA SER verified list ایجاد می‌شوند.

پس با خیال راحت می توانید سفارش خرید بک لینک خودتان را از این سایت انجام دهید. معمول است که سایت هایی که توسط گوگل مجازات می شوند، دیگر نمی توانند در آن کلمه کلیدی که بک لینک دریافت کرده اند، رتبه بگیرند. در حقیقت بسیاری از سایت های مجازات شده هرگز نمی توانند بعد از پایان پنالتی گوگل، رتبه قبلی خود را به دست بیاورند.

یک مثال اجرایی برای لینک سازی PBN

بک لینک پی بی ان (PBN) خلاصه شده ی عبارت Private Blog Networks است.شبکه ی خصوصی وبلاگ ها ترجمه ی مناسبی برای این عبارت است.به این معنی که ما برای لینک سازی به سبک PBN نیاز به یک شبکه ی وبلاگی با هویت بالا داریم. ابزارهای رایگان کلمه کلیدی برای استفاده در هنگام ایجاد محتوا و انجام کارهای SEO که می توانید انجام دهید عالی هستند. ابزارهای سئو و اشتراک خدمات نیز مفید هستند، اما باید یاد بگیرید که چگونه از هر پلتفرم بیشترین بهره را ببرید. یک ارائه دهنده خدمات سئو حرفه ای به بهترین ابزار و دانش مجهز است که در صورت ترکیب می تواند شما را از رقبای خود برتری دهد. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک به اندازه کافی برای انجام فعالیت های روزانه خود تلاش می کنند.

تیم تخصصی سئوکار تاپ وردپرس پس از آنالیز وب سایت شما، اقدام به رفع مشکلات تکنیکال خواهد کرد. در این مرحله مسائل فنی سایت، کدهای برنامه‌نویسی شده و مواردی از این قبیل مورد بررسی قرار گرفته و تمامی کدهای سایت متناسب با جدیدترین الگوریتم گوگل بهینه‌سازی خواهند شد. وب سایتی که سئوی فنی یا تکنیکال آن بهینه و خوب باشد، برای کاربران تجربه بهتری را به وجود آورده و در مقابل بررسی آن نیز بسیار سهل‌تر است.

در صورتی‌که برای خرید بک لینک دائمی نیاز به مشاوره داشتید و یا به پکیج‌های متفاوتی از پکیج‌های بالا احتیاج داشتید از طریق پل‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. در لایه دوم لینک هایی نظیر بک لینک پروفایل، فروم، ویکی و … ایجاد می‌شود که تمامی آن‌ها به لینک های لایه اول اشاره می‌کنند. در لایه سوم برای هرکدام از لینک های لایه دوم، لینک سازی انبوه انجام می‌گیرد. می‌تواند صرف جویی قابل توجه ای در زمان و هزینه شما داشته باشد.شما با استفاده از خدمات مشاوره سئو  تاپ وردپرس می‌توانید، یک راهنمای جامع درمورد  اینکه چطور به صورت اصولی تحقیق کلمه کلیدی را  انجام دهید دریافت خواهید کرد. با توجه به زمان متفاوت و متناسب اجرای پروژه در هر یک از پکیج های بک لینک، تفاوت چندانی ندارد که عمر سایت شما چقدر باشد. اما جهت امنیت بیشتر لینک سازی، بهتر است حداقل ۳ ماه از عمر سایت شما گذشته باشد و سایت شما فعال بوده و ترجیحاً دارای کمی بک لینک معتبر دیگر نیز باشد.

در صورت مساوی بودن سایر موارد، گوگل یک وب‌ سایت واکنش‌گرای تلفن همراه را قبل از یک سایت غیر ریسپانسیو ارائه می‌کند. بله؛ بک لینک های درج شده در تمامی پکیج‌های لینک سازی به صورت دائمی هستند. در پکیج‌های انبوه خارجی، میزان پایداری بکلینک ها مطرح است و ممکن است در طول زمان یک‌سری از وبسایت ها از دسترس خارج شوند و یا بر اساس سیاست‌های خود، صفحات ایجاد شده جهت دریافت بک لینک را حذف کنند. به همین جهت در این پکیج‌ها تعداد بیشتری بکلینک نسبت به تعداد خریداری شده برای مشتریان ایجاد می‌گردد تا در صورت حذف تعدادی از بکلینک ها، بازهم به تعداد خریداری شده، بک لینک کسب شده باشد. در پکیج‌های انبوه خارجی چندبار پروسه live check انجام می‌شود و لینک‌های نابود شده جایگزین می‌گردد.

این ابزار همچنین نمودارهایی را ارائه می دهد تا به شما نشان دهد کدام صفحه ها بیشترین پیوند را دارند یا کدام کشورها بیشتر به وب سایت شما پیوند دارند. OpenLinkProfiler ابزاری عالی برای تجزیه و تحلیل مشخصات بک لینک شما است. نکته منفی این است که پایگاه داده پیوندهای آنها در مقایسه با Ahrefs یا MonitorBacklinks نسبتاً محدود است. با این وجود ، بینش های زیادی وجود دارد که می توانید (به صورت رایگان) با فیلتر کردن بک لینک های موجود بر اساس دسته هایی مانند صنعت ، TLD ها ، لنگرها یا LIS (امتیاز نفوذ لینک) به دست آورید. MonitorBacklinks تقریباً به اندازه Ahrefs دامنه های مراجعه کننده را انتخاب می کند.

پلن پکیج مشاوره سئو​

به عبارتی بک لینک های شما رپورتاژی خواهند بود که جزو بهترین و معتبرترین نوع بک لینک به شمار می رود. یکی از دلایل کیفیت بالای منابع رپورتاژی سئوسل، فعال بودن این منابع بوده که به صورت مستمر به روزرسانی می شوند و از این جهت دارای قدرت اثرگذاری بالایی نیز هستند. ما نگاشت کلمات کلیدی را برای شناسایی مهم ترین کلمات، تجزیه و تحلیل دشواری آنها و تجزیه و تحلیل صفحات بهینه شده برای آنها برای توسعه استراتژی ها و برنامه هایی برای ایجاد بک لینک به بهترین روش انجام می دهیم. یکی از موارد بسیار مهم در رتبه بندی نتایج زمانی رخ میدهد که کاربر وارد شده به سایت از سایت دلسرد شده و سریعا خارج شود.

البته توجه داشته باشید که زمینه فعالیت کسب و کارتان و رقبایی که دارید می‌تواند در این زمان تأثیرگذار باشد. ایجاد و ارائه محتوای ارزشمند، مفید و جذاب برای جذب و نگه‌داشت مخاطبان شما و جلب توجه موتورهای جستجو. لینک هایی که جزو رپورتاژهای خبری و وبلاگی نباشند، در دسته لینک های متفرقه قرار می گیرند. این بک لینک ها می توانند شامل لینک های پروفایل، شبکه های اجتماعی، لینک های کامنتی، لینک های سایدبار، سایت واید، لینک فوتر و غیره باشند. در صورت ارائه چنین بک لینک هایی در پکیج‌ها، درون پکیج موردنظر معرفی خواهند شد. توجه داشته باشید که قبل از شروع لینک سازی، ابتدا سایت هایی که دارای اعتبار دامنه خوب هستند را جدا کرده و در آنها ثبت نام کنید.

پیش از هر چیزی لازم است در اولین قدم از لیست خدمات سئو حرفه‌ای، از مشاوره سئو استفاده کرده و اجازه دهید وب سایتتان توسط تیم سئوکار آنالیز شود. از بین بک لینک های تقویتی کامنتی، سوشیال بوکمارک و وب۲، پیشنهاد ما استفاده ترکیبی از این سه نوع بک لینک است. در حین ثبت سفارش بک لینک تقویتی می توانید درخواست اجرای ترکیبی کمپین تقویتی را ثبت نمائید.

این کار می تواند موارد مختلفی را در بر بگیرد برای مثال می توان به مواردی مانند خواندن سایر مطالب، خرید یک محصول، ثبت نام در وبسایت، دانلود کردن یک فایل یا سند، دنبال کردن شما در شبکه های اجتماعی و… شما هم می توانید به اقداماتی که می خواهید از طرف مخاطبان انجام شود فکر کنید و آنها را به صفحات سایت تان اضافه کنید. موضوع نمایش کلمات لینک شده موضوع مهمی است که گاهاً ممکن است پشت گوش انداخته شده و یا کم اهمیت جلوه کند. حتماً بعد از لینک دهی رنگ کلمات لینک شده را تغییر داده و آن‌ها را بولد کنید.

از نظر کارشناسان ما اجرای کیت حرفه ای برای تمام سایتهای وردپرسی ضرورت دارد. چرا که به بررسی و رفع مشکلات ساختار سئوی داخلی سایت شما می پردازد و باعث افزایش سرعت سایت شما نیز خواهد شد. ارجاع بیش از اندازه و اغراق شده به یک صفحه تمایل کاربر را برای کلیک کاهش می‌دهد. بخاطر داشته باشید که گوگل تمامی رفتارهای درون صفحه‌ای را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد و ارجاع زیاد به یک صفحه با استقبال پایین می‌تواند حتی به نوعی یک امتیاز منفی نیز محسوب شود. لینک های شکسته یا (Broken Links) لینک هایی هستند که قبلاً ثبت شده اند و در حال حاضر به هر دلیلی در دسترس نیستند.

همچنین گزارش موارد مرتبط با بک لینکها نیز بصورت فایل اکسل برای هر کیت ارسال خواهد شد. رایاطرح یکی از شرکت های با سابقه در زمینه دیجیتال مارکتینگ است که در سال 1388 در سازمان ثبت شرکتها به ثبت رسیده است. در طول سالها فعالیت سعی کرده ایم همواره دانش خود را به روز نگه داریم و با علم روز به ارائه خدمات بپردازیم. قدرت دامنه و افزایش اتوریتی باعث افزایش اعتماد و اعتبار سایت نزذ گوگل می گردد. در کیت اختصاصی لیستی از کیورد گپ های مهم کسب و کار شما برای شما ارسال خواهد شد.

اگر لینکی در صفحه وجود داشته باشد، از لینک اول وارد شده و بررسی می کنند. با دنبال کردن لینک ها، گوگل می تواند رابطه بین صفحات، پست ها و سایر مطالب مختلف را حل کند. به این ترتیب گوگل متوجه می شود که کدام صفحات در سایت شما موضوعات مشابهی دارند. بهینه‌سازی سایت مراحل و ترتیب خود را دارد و به صورت کلی نمی توان یک کار را انجام داد.

Pbn ها یک نوع لینک خارجی هستند که دارای قدرت بسیار بالا و زیادی می باشند. در این سیستم لینک بیلدینگ شما از چندین سایت می توانید برای وبسایت هدف یا money site خود بک لینک بسازید و صفحات هدف خود را روی هر کلمات کلیدی مهم به رتبه های خوبی برسانید. بک لینک های متنی بک لینک های دریافتی با استفاده از کلمه کلیدی یا همان انکرتکست بوده و لینک هایی قابل کلیک هستند که در داخل متن، های‌لایت شده و برجسته به نظر می رسند و با کلیک روی آنها صفحه وب مورد نظر باز می شود. کلمات موجود در انکرتکست به موتورهای جستجو کمک می کند تا رتبه بندی صفحه در حال بارگذاری را تعیین کنند. اما یک مشکل وجود دارد؟ گوگل به وضوح اعلام می کند که اگر سایت ها به خاطر بهبود رتبه بندی شان بک لینک های پولی خریداری کنند، قوانین این موتور جستجو را نقض کرده اند.

  • اتفاقی که به طور طبیعی هنگام مراجعه مردم به این ابزار ها روی می دهد این است که از طریق لینک های موجود در سایت با ارتباط برقرار می کنند.
  • بک لینک مهم‌ترین بخش در «سئو خارجی» محسوب می‌شود و در صورتی که به صورت اصولی باشد، باعث رسیدن به نتایج مطلوب می‌گردد و رتبه کلمات کلیدی را در گوگل ارتقا خواهد داد.
  • اگر سایت و محتوای شما به خوبی برای رایانه های خانگی و کاربران تلفن همراه بهینه نشده باشد، شما قطعا اوقات سختی برای جذب ترافیک از موتور های جستجو به سایت خود را تجربه خواهید کرد.
  • اگر پست یا صفحه ای لینک های زیادی داشته باشد، گوگل متوجه می شود که این مقاله مهم و با ارزش است.
  • نظر تمامی مهمانان به سمت شما جلب خواهد شد و همه دوست دارند تا با شما ارتباطی بگیرند و از رابطه شما با این شخص مهم سر در بیاورند.

از دیگر مواردی که شامل خدمات سئو می‌شود، می‌توان به طراحی استراتژی لینک‌سازی خارجی اشاره داشت که بسیار پر اهمیت است. در حالت کلی، ایجاد بک لینک یا لینک خارجی یک کار دشوار محسوب می‌شود؛ به ویژه زمانی که کسب و کارهای تازه‌کار به سراغ آن می‌روند. راحت‌ترین روش برای داشتن لینک خارجی این است که سایت‌های دیگر بدون پرداخت هزینه، به سایت شما ارجاع داده شوند. اما زمانی می‌توان روی این روش حساب باز کرد که مدتی از فعالیت وب سایت گذشته و در مسیر رشد قرار گرفته باشد. تحقیق کلمات کلیدی در خدمات سئو تنها روش اصولی بوده که می‌توان با استفاده از آن متوجه شد کاربران هدف در موتورهای جست‌وجو به دنبال چه هستند.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما