انواع دیزل ژنراتور چیست؟

• مواردی همچون استهلاک، فرسودگی و خرابی در آن ها به ندرت اتفاق می افتد. علاوه بر دیزل ژنراتور، ما دیزل هایی بنزینی را در بازار خرید و فروش داریم که با سوخت بنزین کار کرده و به طور دائم نیاز به سوخت گیری دارند.

دیزل ژنراتور

به همین دلیل در ساختار دیزل ژنراتور این اتاق را با نام سایلنسر یا حتی صدا خفه کن نیز می شناسند در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی ها و خصوصیات کانوپی و همچنین ضرورت استفاده از آن برای یک دیزل ژنراتور توضیحاتی ارائه کنیم. عملکرد این محفظه به صورتی است که تمامی صدای دیزل ژنراتور را مهار می کند.

دیزل ژنراتور و اجزای اصلی آن

دیزل ژنراتور از موتور دیزل، آلترناتور (ژنراتور)، سیستم سوخت رسانی، سیستم خنک کاری ،سیستم تنظیم ولتاژ، سیستم کنترل بعنوان اجزاء اصلی تشکیل شده است. همچنین، دیزل ژنراتور ممکن است مجهز به قطعات و اجزای انتخابی دیگری مانند سیستم تابلو ATS، سیستم تابلو سنکرون، سیستم کانوپی صداگیری و سیستم اگزوز سوپر سایلنت باشد.

برای صرفه جویی در هزینه های طراحی مجدد ، باید درجه نویز سیستم را در نظر گرفت. خرید دیزل ژنراتور قبل از خرید ژنراتور  و این اعداد را توسط سازمانهای محلی کنترل کنید.

دیزل ژنراتور میتسوبیشی 2500 کاوآ

بسیاری از کارخانجات صنعتی، انبارها، سوله ها و مراکز و واحدهای تولیدکننده برای تولید محصولات و فعالیت خود نیاز مبرمی به برق دائمی دارند. قطع شدن ناگهانی و بدون پیش بینی برق، حتی برای مدت زمان کوتاه می تواند خسارات جبران ناپذیری را به یک مجموعه تولیدی وارد کند. استفاده از دیزل ژنراتور و تجهیزات برق اضطراری بهترین اقدامی است که می توان در زمان قطعی برق انجام داد.

  • این دیزل ژنراتور می تواند در مدت زمانی طولانی بارهای مختلفی تولید کند.
  • فیلتر و مجاری  خطوط سوخت و فیلترها را می توان جدا کرد و تعویض نمود.
  • تأمین روشنایی برای اتاق بیماران و بخش جراحی، کارکرد سیستم سرمایشی و گرمایشی، کارکرد سیستم تهویه بیمارستان و…

موتور QSZ13 با تزریق سوخت XPI با فیلتراسیون سوخت 3 مرحله‌ای از کیفیت پایین سوخت محافظت می‌کند. آلترناتورهای سری S جدید، زیبایی شناسی و فناوری CoreCooling™ جدیدی را به بازار عرضه کرده اند. در تصویر زیر میتوانید اجزای تشکیل دهنده یک ژنراتور دیزلی را ببینید. می توان نیرو چرخی فن را از طریق میل لنگ و تسمه متصل به فولی موتور تامین کرد و همچنین فن می تواند توسط یک موتور الکتریکی هدایت شود.

بهترین برندهای دیزل ژنراتور

در این مقاله، اجزای اصلی یک دیزل ژنراتور معرفی شد و ضمن شرح نحوه کار، روش‌های مختلف به‌کارگیری آن نیز مورد بررسی قرار گرفت. سپس معیارهای مختلف انتخاب یک دیزل ژنراتور مناسب برای کاربردهای مختلف معرفی شدند و نوع سوخت مصرفی ژنراتور نیز مورد بررسی و مقایسه قرار گرفت.

ژنراتور برق های خانگی را به صورت سایلنت می سازند و این سایلنسر را کانوپی سایلنت یا سوپرسایلنت می نامند. از طرف دیگر، کوپله کردن سفارشی، امکان افزودن تجهیزات جداگانه به ژنراتور با هدف تامین نیاز شما و یا بی صدا کردن آن توسط پوشش عایق صوتی را نیز فراهم خواهد کرد. برای استفاده از این آپشن‎‌ها که با مجوز ساخت و کوپله دیزل ژنراتور همراه است، می‌توانید از خدمات مجموعه “آبیاران” استفاده کنید.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما