این ستاره پرسپولیس می درخشد! روز جدید

سروش در نیمه اول با ضربه کرنر به شهوب زاهدی پایه و اساس گل اول تیمش را گذاشت. رفیعی که در تمام طول بازی سعی می کرد با خونسردی و خونسردی کار کند، این بار کارت زرد دریافت نکرد اما دو گل دیگر به ثمر رساند تا یک روز استثنایی مقابل پیکان تکمیل شود.

رفیعی فصل گذشته بازی خوبی داشت اما برخی اتفاقات غیرفوتبالی او را از ترکیب پرسپولیس دور کرد و در نهایت در بازی های پایانی فصل، نمایش های نه چندان ایده آل او یکی از عوامل اصلی قهرمانی پرسپولیس بود. و به بهترین شکل وسط زمین را برای قرمزها فرمان داد.

در فصل جاری گل به خودی او مقابل پرسپولیس در هفته سوم باعث شد روحیه خود را از دست بدهد و به نیمکت بازگردد.

سروش در میان مصدومیت های زیاد مقابل الدحیل به ترکیب بازگشت و زمینه ساز بازی بزرگ پرسپولیس در قطر شد و بار دیگر توجه ها را به خود جلب کرد.

رفیعی در دیدار مقابل پیکان بار دیگر با دو پاس گل و یک پنالتی سطح بازی خود را نشان داد و نشان داد که همچنان یکی از بهترین هافبک های لیگ محسوب می شود و شکست برایش بی معنا بود و پرسپولیس و یحیی گل محمدی. باید افتخار کرد که چنین ستاره ای دارد

رفیعی روزهای تیره و روشنی را در فصل جدید لیگ برتر در ترکیب پرسپولیس پشت سر گذاشته است اما به نظر می رسد پس از اشتباه مهلکی که در قرمزپوشان پایتخت مرتکب شد، توانست به روزهای اوج خود برگردد و خود را تکرار کند. اجراهای خوب در تیم «پرسپولیس» با مصدومیت ستاره های اصلی این تیم به یکی از قوی ترین نیروهای سرخ گون پایتخت تبدیل شد. روفیعی که یکی از باتجربه ترین بازیکنان اردوی «پرسپولیس» است، در دوران سرمربیگری یحیی گل محمدی همیشه نقش متفاوتی در سرخپوشان پایتخت داشت.

درخشش شگفت انگیز سروش رفیع در سه دیدار اخیر پرسپولیس دوباره صدای بازگشت او به تیم ملی را بلند کرد. حالا که قرار نیست این تیم «جوان» شود و کلانویی تصمیم دارد باتجربه ترین بازیکنان را به جام ملت ها ببرد، مرد شماره هفت پرسپولیس گزینه خوبی برای همراهی تیم ملی خواهد بود.

رفیعی در تمام سال های فوتبالش به دلایل مختلف نتوانست حضوری منسجم و موثر در تیم ملی داشته باشد اما همیشه در لیگ برتر عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت. علاوه بر این، سبک بازی رفیعی به خوبی با روش مورد علاقه کالا نویی برای پیشبرد تیمش مناسب است. سروش این روزها دقیقا همان کاری را در زمین پرسپولیس انجام می دهد که سامون کودوس یا احمد نوراللهی نتوانسته اند به بهترین شکل در تیم ملی انجام دهند.

سروش رفیعی بعد از بازی الزیل به یکی از مهره های کلیدی تیم یحیی تبدیل شد. حتی اگر بازیکن در حین بازی حضور چندانی نداشته باشد، این توانایی را دارد که با چند پاس، روند بازی را به کلی تغییر دهد. این ویژگی مهمی است که او را به یک بازیکن تعیین کننده به خصوص در نبردهای مهم تبدیل می کند. خیلی ها معتقدند رفیعی بازیکن 90 دقیقه ای نیست اما این ستاره 97 دقیقه مقابل الدخیل، 93 دقیقه مقابل گل گهر و 81 دقیقه در جدال این هفته با پیکان بازی کرد و نشان داد. اثربخشی او تا آخرین لحظه آخرین بازی او برای پرسپولیس شاید بهترین عملکرد انفرادی او در چند سال اخیر باشد. موضوعی که نشان می دهد سروشی رفیعی به اوج بازگشته است.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما