رزمندگان مطبوعات پرتغال مقابل مهدی طارمی روز جدید

دیگو فاریا مدیر تولید محتوا دپارتمان رسانه پورتو مهمان یکی از برنامه های شبکه رسمی این باشگاه بود. وی در بخشی از این برنامه در مورد مهدی طارمی و حملات ناجوانمردانه به این بازیکن صحبت کرد.

فاریا در برنامه یونیورسو پورتو دا بانکا گفت: گفتگوهای اتاق VAR منتشر شده که نشان از آزادی و آزار مهدی طارمی در چند سال اخیر و از طرف هواداران رقیب دارد.

صحبت های فاریا به بازی پورتو مقابل آروکا برمی گردد. در آنجا داور ابتدا یک پنالتی برای روی طارمی اعلام کرد، اما پس از فراخوانی کمک داور ویدئویی به کنار زمین برای مشاهده صحنه، مشخص شد که ارتباط با اتاق VAR قطع شده و داور بازی را انجام داده است. بر. بازی بدون بررسی صحنه انجام شد و او تنها با تماس تلفنی با کمک داور ویدیویی تصمیم خود را تغییر داد.

چت اتاق VAR با داور آن بازی اکنون منتشر شده است. جایی که داور ویدیویی می گوید: اتفاقی که در داخل محوطه جریمه رخ می دهد این است که بازیکن پورتو سانتر می کند و قبل از اینکه توپ به آن نقطه برسد، بین آروکا و طارمی برخورد می شود. طارمی قبل از رسیدن توپ شروع به شبیه سازی کرد.

فاریا به سخنان کمک داور در این ویدئو اعتراض می کند و می گوید آزار طارمی و شکنجه های همیشگی او «از سوی مطبوعات لیسبون و رسانه هایی که دشمن باشگاه پورتو هستند تبلیغ می شود».

وی همچنین درباره اظهار نظر عجیب کارلوس خاویر پیشکسوت باشگاه اسپورتینگ درباره طارمی گفت: آنچه خطرناک است، اظهارات کارلوس خاویر است که تقریباً سه هفته پیش مطرح شد و حمله نژادپرستانه به طارمی، موضوع هنوز مطرح است. برای اینکه اوضاع را عوض می کنند و جلادها را قربانی می کنند و قربانیان را جلاد می کنند وسط این ماجرا طارمی قربانی است.

مدیر تولید محتوای رسانه ای می گوید: برخی از افراد هستند که از موضوعات مختلف برای حمله به طارمی، حمله به پورتو، حمله به رئیس باشگاه پینتو دا کاستا، مانند متن ژائو بونزینیو در تمجید از کارلوس خاویر استفاده می کنند. اداره پورتو و شگفتی! – او در یادداشت خود از طارمی انتقاد می کند.

فریا گفت: آنها از طارمی انتقاد می کنند زیرا اکثر کارشناسان داوری به وضوح اشتباه می کردند. وگرنه صحنه مثل تمام پنالتی های اعلام شده برای تیم های دیگر بود. طارمی قبلا به خاطر یک ضربه پنالتی از زمین اخراج شده بود، این را نمی توان فراموش کرد.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما