مجازات یحیی برای رپیت ها و کنعانیان تعیین شد


آفتاب نیوز :

در آخرین دقیقه نیمه اول دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان اتفاق عجیبی بین بازیکنان این تیم رخ داد و دو بازیکن سرشناس سرخ پوشان بر سر انجام یک ضربه پنالتی به مشاجره پرداختند. درگیری لفظی سروش رفیعی و محمد حسین کانونی زداگون که با دخالت سایر بازیکنان به پایان رسید باعث شد تا یحیی گل محمدی با چکش تصمیم بگیرد.

معمولاً در تیم های بزرگ و «پرسپولیس» این گونه بحث ها مطرح می شد، اما این بار یحیی درنگ نکرد و با تصمیم انضباطی بین دو نیمه، هر دو بازیکن را از ترکیب خارج کرد و با تعویض سروش روفیعی و کنعانیزداگون، او تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کرد.او تغییرات خطرناکی انجام داد.

عکس ها و فیلم های گفتگوی آنها به سرعت در فضای مجازی و رسانه ها پخش شد و در حالی که بحث داغ در صفحات هواداران ادامه داشت، سروش و کانونی از کنار خبرنگاران گذشتند و سوار اتوبوس پرسپولیس شدند. آنها آنقدر این موضوع را عادی می دانستند که حتی در مورد آن صحبت نمی کردند، اما وقتی به تلفن همراه خود نگاه می کردند، روی اخبار و پست های مربوط به آن کلیک می کردند.

برای آنها این موضوع به طور کامل حل شد و در بازی بود. به خصوص اینکه پرسپولیس در آن لحظه تحت فشار بود و بازیکنان برای زدن گل پیروزی بی تاب به نظر می رسیدند و حتی زمانی که کنعانی برای سروش داستان ساخت و دل داد، از نظر رفیع یک قدم اضافه بود، زیرا به نظر او درگیری یک توضیح خاص بود، وجود ندارد و جزء عادی فوتبال محسوب می شود، ده ها نمونه از آن در هر سطحی وجود دارد.

در همان زمان زمزمه هایی مبنی بر اینکه ممکن است مجازات این دو بازیکن محدود به حذف آنها از ترکیب نباشد به گوش می رسید و از آنجایی که این صحنه در یک بازی بین المللی رخ داد و بازیکنان حریف نیز با دیدن این صحنه شوکه شدند. ، شاید گل محمدی برای هر دوی آنها مجازات و جریمه های بیشتری در نظر بگیرد اما تنها اتفاق دیروز حضور این دو بازیکن در تمرینات گروهی بود. کنعانی و رفیعی که برای دیدار مقابل استقلال تاجیکستان در ترکیب اصلی حضور داشتند، با تصمیم یحیی گل محمدی تصمیم گرفتند تمرین 70 دقیقه ای کامل را با بازیکنان ذخیره انجام دهند و در عین حال با بازیکنان اصلی ریکاوری کنند.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما