مظنون قتل مهرژوی و همسرش چگونه دستگیر شد؟ قاتل کارآگاه بود! روز جدید

پلیس با کشف مختصات تلفن همراه و محدوده تخمینی حضور متهم چهارم، از یکی از شهروندان آشنا به این متهم و همچنین مهرجویی برای تعیین حضور وی درخواست کمک کرد.

این شهروند که از باغداران قدیمی منطقه است در تماس با متهم از متهم خواست تا با استفاده از اصطلاحات باغبانی و چاه برای وی در باغ حفر کند.

باغبان به قدری حرفه ای با متهم که حفاری چاه است صحبت کرد که او را قانع کرد و با هم ملاقات کردند. این زمانی بود که باغبان با عوامل هماهنگی کامل داشت. پس از آن بود که متهم به باغبان محل زندگی خود را گفت و پس از آن ماموران با حضور در او و دستگیری وی.

پس از این دستگیری، پلیس با بازرسی از محل سکونت متهم، دو گوشی تلفن همراه وحیده محمدی فر و داریوش مهرجویی، مقادیری فشنگ و سلاح جنگی را کشف و ضبط کرد و با مختصات دقیق منزل آشنا شد.

این اطلاعات را یکی از شهروندان که همسایه داریوش مهرجویی است در اختیار خبرنگار سایت جنایی قرار داده است.

وی گفت: دو نفر از متهمان را پس از دستگیری شناسایی کردیم که به محض اینکه به محل آورده شدند، مردم آنها را شناختند. آنها از کودکی اینجا بودند و همه ما آنها را می شناختیم.

نزدیکان داریوش مهرجویی در گفت‌وگوهای غیررسمی اعلام کردند که داریوش مهرجویی و همسرش باغدار یا کارگر اجیر هستند و رسمیت ندارند. البته مردم برای رسیدگی به باغ به خانه آنها رفت و آمد داشتند.

به گفته سخنگوی فرجا، اگرچه نحوه قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر بازسازی شده و این گره در پرونده باز شده است، اما همچنان ممکن است مظنونین وجود داشته باشند. بنابراین به نظر می رسد هنوز راز قتل داریوش مهرجویی و همسرش به طور کامل فاش نشده است.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما