واکنش رضا کیانیان به لیست بازیگران ممنوع الکار


آفتاب نیوز :

مدیرکل نظارت و ارزشیابی اخیرا اعلام کرده بود که بازیگران کشف حجاب در هیچ پروژه ای اجازه حضور ندارند و پس از آن اعتماد لیستی از کشف حجاب را منتشر کرد و ممنوعیت آنها را اعلام کرد و این خبر واکنش های زیادی را در پی داشت. ..

رضا کیانیان بازیگر معروف سینما و تلویزیون با انتشار مطلبی به این تصمیمات واکنش نشان داد و نوشت:

«بر اساس قانون اساسی، آیا کسی یا وزارتخانه می تواند بدون «حکم قطعی» حق کار را از یک فرد سلب کند؟ تا جایی که من می دانم طبق قانون اساسی فقط قوه قضاییه می تواند چنین حکمی را صادر کند. از آقای آجی می پرسم. آیا دستگاه قضایی چنین حکمی صادر کرده است؟ زیرا کار کردن حق طبیعی همه است. اکثر این همکاران من ستاره های آسمان هنر ایران هستند. سالها طول می کشد تا ستاره دیگری به این سطح برسد. آیا درباره ی این فکر کرده اید؟

این هنرمندان سرمایه های ملی هر کشور هستند. آیا «سرمایه سوزی» برای کشور ما کار درستی است؟ آیا به جای تعامل با این هنرمندان، «بند کشیدن» و «بریدن رشته گفتگو» درست است؟ کار وزارت ارشاد حمایت از هنر و هنرمندان است. ارزش یک هنرمند را مردم تعیین می کنند.

هنر و هنرمند را نمی توان با دیکته از بالا مشخص کرد! بر اساس قاعده، وزارت ارشاد باید با هنرمندان و سایر وزارتخانه ها و ارگان های موجود برای حل مشکل «گفتگو» کند. آیا وزارت ارشاد به وظایف محوله عمل کرده است؟ »

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما